Bine ai venit in lumea mea. Sa nu pleci nicaieri.

sâmbătă, 26 martie 2011

Posta romana, sau cat timp dureaza sa depui un mandat

Well... ma trezesc eu ca trebuie sa trimit niste bani la un amic din Videle. Si cum omul n-a auzit de card, singura optiune, ca sa nu bat eu drumul din Brasov pana la Videle este mandatul postal.

Asa ca, optimist ma duc la posta centrala Brasov unde o cucoana, dupa ce se lamureste ce vreau, imi da un cartonas verde. Il completez, si gresesc 2 chestii mici, astfel incat, a trebuit sa ingros putin pe cartonas.

Cretina insa, de parca as fi dat un examen la Oxford de admitere, imi zice ca sa mai scriu o data, ca nu vrea cu ingrosari si corecturi. Zic, hai, sa ii fac mendrele tampitei. Mai scriu unul, se uita, cica... a pai... in cuvinte 100 de lei se scrie una suta lei, legat. Nu zau pisato ? Corectez si asta, si vede ea ca nu am pus codul postal de la Videle. Vaca cu cabina cum e, ma pune sa caut intr-o carte de pe-acolo (un fel de hartie igienica printata, rupta pe toate partile) codul postal la Videle. Dupa ce fac si asta, gasind in a 3-a carte care era acolo (prima nu avea codurile postale decat la orase mai mari, a doua avea la localitati mai mici, dar V-ul era furat, a treia avea in sfarsti ce cautam, un cacat de cod postal) codul, tampita incepe sa scrie pe calculator. Si ma intreaba, ca cica nu intelege ce am scris.
Sincer, sunt un om calm si mi-era foame, abia asteptam sa scap, dar ii doresc handicapatei sa moara in chinurile postale.

3 comentarii:

  1. eh, sa patesti sa ajunga un coleg important la posta luni si ei sa iti trimita citatia peste o saptamana. avand in vedere ca e un oras de 17mii de locuitori, cat de greu poate fi? nu ma mira treaba asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau sa-ti spun, dar terminat esti tu, nu aia. In primul rand cu limbajul asta te faci de ras, in al doilea rand poate alea sunt regulile, cum sa scrii cu greseli cand e vorba de trimis niste bani??
    Ce ma distreaza stresatii astia ca tine care dupa ce ca sunt gramada,le mai si sare tandara din nimic si refuleaza ca la usa cortului...

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai desteptule, cand te duci la posta, completezi acolo cum iti cere aia,ca nu esti la tine acasa, taran coclit cu figuri prostesti!
    E senzational cata prostie razbate din postul asta, si cum, de fapt, tu esti idiotul in toata povestea!
    Ocupi spatiul pe internet degeaba, terminatule.

    RăspundețiȘtergere